Tour Scotland Video Musician Singing Pittenweem Jo Greyfriars Bar Perth Perthshire




Tour Scotland video of a musician singing a cover version of Pittenweem Jo by John Watt in the Greyfriars Bar on visit to Perth, Perthshire, Scotland.

I'm goin' wi' a lassie fae Pittenweem,
She's every fisher laddie's dream.
She guts the herrin' doon by the quay,
And saves her kisses just for me.

Well, last July it come tae pass
I met this bonnie fisher lass,
Wi' her e'en sae blue, and black was her hair.
I met her doon by the village fair.

Oh, Pittenweem, Pittenweem,
She's every fisher laddie's dream.
She guts the herrin' doon by the quay,
And saves her kisses just for me.

So I says tae her, "Can I see ye hame?"
She says, "Och fine, but I ken yer game.
But ne'er the less, ye're awfy kind.
In fact, a widnae really mind."

So I took her hame that Saterday nicht.
The moon was shinin' oh sae bricht.
And as we sat there on the grass,
I said, "Hey, Jo, will ye be ma lass?"

Well, she's ma lass noo, and weel I ken
She disnae gang wi' other men:
'Cause I was fast but they were slow,
And that's how I won my Pittenweem Jo.

All photographs are copyright of Sandy Stevenson, Tour Scotland, and may not be used without permission.

View the most recent Tour Scotland photographs.

No comments: