Tour Scotland Travel Video Traditional Maggie Lauder Song Perth Perthshire



Tour Scotland travel Blog video of Maggie Lauder being sung on visit to Perth, Perthshire, Scotland. ( sorry about the poor acoustics ) This song was written by Francis Sempill of Beltrees who lived from around 1616 to 1685. It has benefited from having a memorable tune associated with it

Wha wadna be in love
Wi bonnie Maggie Lauder?
A piper met her gaun to Fife,
And spier'd what was't they ca'd her:
Richt scornfully she answered him,
Begone, you hallanshakerl
Jog on your gate, you bladderskate!
My name is Maggie Lauder.

Maggie! quoth he; and, by my bags,
I'm fidgin' fain to see thee!
Sit doun by me, my bonnie bird;
In troth I winna steer thee;
For I'm a piper to my trade;
My name is Rob the Ranter:
The lasses loup as they were daft,
When I blaw up my chanter.

Piper, quo Meg, hae ye your bags,
Or is your drone in order?
If ye be Rob, I've heard o' you;
Live you upo' the Border?
The lasses a', baith far and near,
Have heard o' Rob the Ranter;
I'll shake my foot wi' richt gude will,
Gif ye'll blaw up your chanter.

Then to his bags he flew wi' speed;
About the drone he twisted:
Meg up and wallop'd ower the green;
For brawly could she frisk itl
Weel done! quo he. Play up! quo she.
Weel bobb'd! quo Rob the Ranter;
It's worth my while to play, indeed,
When I hae sic a dancer!

Weel hae ye play'd your part! quo Meg;
Your cheeks are like the crimsonl
There's nane in Scotland plays sae weel,
Sin' we lost Habbie Simson.
I've lived in Fife, baith maid and wife,
This ten years and a quarter;
Gin ye should come to Anster Fair,
Spier ye for Maggie Lauder.

All photographs are copyright of Sandy Stevenson, Tour Scotland, and may not be used without permission.

View the most recent Tour Scotland photographs.

No comments: