Tour Scotland Hieland Sodger Video



Tour Scotland Hieland Sodger Video. High up amang yon Hieland hills. There lived a canny maiden. She's gone oot ane fine summer's night. For to watch all the soldiers paradin'.

And they looked sae braw as they marched awa'
The drums, they did rattle, and the pipes, they did blaw
Which caused young Mary for to weep and say
" I'll follow my Hieland sodger "

Ah but Mary dear, my wage, it is small.
And what if in battle I should fall.
I hae to gang hame to your Hieland hall.
Think nae mair on a soldier laddie.

I hae twenty pounds in the store.
And I hae a herd 'bout ten times more.
I'll gie it to the laddie I adore.
And follow my Hieland laddie.

High up amang yon Hieland hills.
There lived a canny maiden.
She's gone oot ane fine summer's day.
For to watch all the soldiers paradin'

All photographs are copyright of Sandy Stevenson, Tour Scotland, and may not be used without permission.

View the most recent Tour Scotland photographs.

Tour Scotland. Tour Aberdeen, Tour Dundee, Tour Edinburgh, Tour Glasgow, Tour Isle of Skye. Tour Glencoe, Tour Loch Lomond. Tour Loch Ness.
Tour St Andrews.

No comments: