Tour Scotland Video Kelty Clippie Folk Night Wheel Inn Scone Perthshire



Tour Scotland video of Andrew Gordon singing Kelty Clippie at the Wheel Inn in Scone by Perth, Perthshire, Scotland. This song was written by John Watt, a friend of mine, who passed away recently.

I have travelled o'er this country, from shore to shining shore
Frae the swamps o' Ochardarren tae the jungles o' Loch Ore
But in all these far flung places, there's nane that can compare
Wi' my lily o' Long Finnin, she's my bonny Maggie Blair

Chorus:
Oh she's just a Kelty Cilppie, she'll no take na advice
And it's ach! Drop died or we'll boil your heid and I'll punch your ticket twice
Her Father's just a waster, her Mother's on the gain
She's just a Kelty Cilppie and I love her just the same

Well I met her on the eight-fifteen that night o' romantic bliss
Says I, "Hey, Mag, put doon your fag and gi'e us a wee bit kiss."
Noo she didna tak' this kindly, she didna like my chaff
And being a contrary kind of lass, she said, "Come on, get off!"

Chorus

Frae the pyramids up at Kelty, tae the mansions of Glenn Craig
We've trod the banks together and many of life's travails
Seen the moonlight over Crosshill, trod Buckhiem's golden sands
And many a happy hoor we spent in Loch Gelly's happy land

Chorus

Now she has na got na culture, she drives me roond the bend
She sits at night in her old arm chair, reading the people's friend
Her lapel is full of badges, fray bodlens doon her ears
And she gangs tae the bingo every night with the curlers still in her hair

Chorus

Ah, but things are a wee bit better now, I've gone and I've got the ring
I won it frae Robin at the pitch and toss last night at the Lindsay Bing
Wi' her wee black bag and her ticket machine, she did my heart ensare
She's my lily o' Long Finnin, she's my bonny Maggie Blair

Chorus

All photographs are copyright of Sandy Stevenson, Tour Scotland, and may not be used without permission.

View the most recent Tour Scotland photographs.

Tour Scotland. Tour Aberdeen, Tour Dundee, Tour Edinburgh, Tour Glasgow, Tour Isle of Skye. Tour Glencoe, Tour Loch Lomond. Tour Loch Ness.
Tour St Andrews.

No comments: