Tour Scotland Iron Horse Video


Tour Scotland Iron Horse video. The Iron Horse were a Scottish Celtic music band formed in 1990 and retired in 2001. They became better known when they created the music for the BBC TV documentary series, The Gamekeeper. They wrote and performed powerful Scottish folk music covering a broad spectrum, from slow airs and ballads to driving instrumentals.

This is no' my plaid, my plaid, my plaid
This is no' my plaid, bonnie though the colour be.

The ground o' mine was mixed wi' blue
I got it frae the lad I lo'e
He ne'er has gied me cause tae rue
And oh the plaid is dear to me
For mine was silky soft and warm
It wrapped me round frae arm tae arm
And like himself it bore a charm
And oh the plaid is dear to me

Although the lad the plaid wha wore
Is now upon a distant shore
And cruel seas between us roar
I'll mind the plaid that sheltered me
The lad that gie'd me it like me well
Although his name I duarna tell
He likes me just as weel's himself
And oh the plaid is dear to me

Oh may the plaidie yet be worn
By Caledonians still unborn
Ill fa' the wretch whae'er shall scorn
The plaidie that's sae dear tae me
Frae surly blasts it covers me
He'll me himself protection gie
I'll lo'e him 'till tha day I die
And oh the plaid is dear to me

I hope he'll no' forget me now
Each aften pledged aith and vow
I hope he'll yet return to woo me
In the plaid sea dear tae me
And may the day come soon my lad
When we will tae the kirk and wed
Weel happit in the tartan plaid
The plaidie that's sae dear to me

All photographs are copyright of Sandy Stevenson, Tour Scotland, and may not be used without permission.

View the most recent Tour Scotland photographs.

No comments: