Tour Scotland Video Leezie Lindsay Taybank Pub Dunkeld Perthshire



Tour Scotland video of Dougie Law playing Leezie Lindsay tune by Robert Burns in the Taybank Pub in Dunkeld, Perthshire, Scotland. Dougie is a friend of mine from Aberfeldy. who plays at many a Burns Supper in Scotland.

This is a lovely tune, and there are a number of versions of the words this song.

Will ye gang tae the Heilands, Leezie Lindsay ?
Will ye gang tae the Heilands wi' me ?
Will ye gang tae the Heilands, Leezie Lindsay,
My bride and my darling tae be ?

To gang to the Heilands wi' you, Sir,
I dinna ken how that may be,
For I ken nae the road I am gaeing,
Nor yet wha I'm gaun wi'

O, Leezie, lass, ye maun ken little,
Syne ye dinna ken me;
For I am Lord Ronald MacDonald,
A Chieftain o' high degree."

Oh, if ye're the Laird of MacDonald,
A great ane I ken ye maun be;
But how can a chieftain sae mighty
Think o' a puir lassie like me ?

She has gotten a gown o' green satin.
She has kilted them up tae her knee,
And she's aff wi' Lord Ronald MacDonald,
His bride and his darling tae be.

All photographs are copyright of Sandy Stevenson, Tour Scotland, and may not be used without permission.

View the most recent Tour Scotland photographs.

No comments: